Drukuj   A A A

Centrum Pomocy SOS PZMOT obsługiwane jest przez pracowników dobieranych ze szczególną starannością.

Precyzyjny proces selekcji ma na celu nie tylko sprawdzić kwalifikacje i zdolności kandydatów ale także zagwarantować stabilność zatrudnienia. Pozwala to bezpiecznie inwestować w rozwój pracowników i czerpać korzyści z nabieranego przez nich doświadczenia. Od lat polityka ta skutkuje bardzo małą fluktuacją, pozytywnie oddziałując na jakość świadczonych usług.

Od naszych konsultantów wymagamy szczególnej kultury osobistej, umiejętności sprawnego i precyzyjnego prowadzenia rozmowy, opanowania, empatii, wyobraźni oraz znajomości języków obcych, efektywnego korzystania z nowoczesnych technologii, a także niezbędnej w organizowaniu pomocy wiedzy ogólnej. Stałe podnoszenie kwalifikacji umożliwia system szkoleń. Wierzymy, że wysoki poziom satysfakcji z pracy wyrażanej przez naszych pracowników ma bezpośredni wpływ na rozwój organizacji.