Drukuj   A A A

Wszyscy konsultanci Centrum Pomocy pracują w oparciu o wypracowany przez SOS PZMOT jednolity Standard Obsługi Klienta.

Standard ów, to określony zestaw wzorców postępowania, gwarantujący sprawne przyjęcie zgłoszenia, szybką organizację pomocy na rzecz beneficjentów naszych świadczeń oraz – w efekcie – wpływający na stopień ich zadowolenia.

Dla każdego obsługiwanego przez nas programu pewne elementy Standardu Obsługi Klienta mogą zostać zmodyfikowane, tak aby w procesie usługowym położyć nacisk na te elementy, które są przedmiotem szczególnego zainteresowania naszego biznesowego partnera.

Systematyczne szkolenia dla konsultantów z zakresu Standardu Obsługi Klienta pozwalają zminimalizować ryzyko ewentualnych błędów po stronie Centrum Pomocy SOS PZMOT. Jest to szczególnie ważne w przypadku programów typu B2B, w których opinie finalnych beneficjentów świadczeń na temat otrzymanej pomocy w bezpośredni sposób przekładają się na ich opinie o firmie oferującej program assistance pod swoją marką. Mając świadomość, jak dużym zaufaniem darzą nas w tej kwestii nasi Klienci, dokładamy wszelkich starań, aby firmowane przez nich, a obsługiwane przez nas programy zawsze cechowały się najwyższą jakością i nienagannymi standardami obsługi.