Drukuj   A A A

Utrzymujemy dedykowany portal extranetowy dla partnerów SOS PZMOT.

Umożliwia on szybkie zasilanie centrum pomocy w elektroniczne dane przy realizacji usług. Dzięki tej technologii jesteśmy w stanie znacznie skrócić czas przygotowania przewidzianych umowami raportów i innych zbiorczych informacji dla naszych Klientów. System ten ułatwia też prowadzenie rozliczeń finansowych.

W przypadku usług dokumentowania miejsca zdarzenia („claim freeze”), likwidacji szkód komunikacyjnych czy inspekcji casco, przesłanie zdjęć cyfrowych nie stanowi dla naszych partnerów najmniejszego problemu.

Ponadto portal umożliwia nam natychmiastową dystrybucję bieżących informacji, instrukcji, procedur, itp. wśród usługodawców. Im z kolei ułatwia bieżącą aktualizację własnych danych, np. informacji o posiadanym sprzęcie, spełnianych wymogach kontraktowych (jak np. deliktowe ubezpieczenie OC), danych teleadresowych, nabytych kwalifikacjach, itp.